logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,42 lei
-15%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

English for customer care. CD inclus

Rosemary Richey
În stoc
PREȚ: 25,42 lei
-15%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Engleza pentru afaceri
Este cursul ideal pentru cei ce lucreaza in domeniul relatiilor cu clientii, fiind tot timpul pusi in situatia de a comunica in limba engleza cu...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-684-708-0
Dimensiuni: 20x26 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Este cursul ideal pentru cei ce lucreaza in domeniul relatiilor cu clientii, fiind tot timpul pusi in situatia de a comunica in limba engleza cu acestia, fie in persoana, la telefon sau in scris. Poate fi folosit ca material auxiliar al unui curs de baza, dar si ca un curs independent intensiv. Se adreseaza cursantilor care sunt la nivelul intermediar B2. 

Cuprins extins:
Caracteristicile cursului:
Dialoguri reale care introduc expresii si vocabular in context
CD audio incorporat
Exercitii variate, bazate pe simulare, joc de roluri sau pe perechi
Casete care contin sfaturi si cuvinte cheie folosite in relatiile cu clientii
Texte suplimentare care pot constitui baza unor discutii in grup
Cheia exercitiilor, glosar de cuvinte, transcrierea textelor prezentate pe CD, expresii si cuvinte des intrebuintate
Autor: Rosemary Richey
Data apariției: martie 2009
Editura: Allfa
Pagini: 80
Limba: Română, Engleză
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
limba engleză, dicţionar, relaţii cu clienţii, vocabulkar, expresii uzuale

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus