logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Gestionarea conflictelor in organizaţii. Tehnici de neutralizare a agresivităţii verbale

Arthur H. Bell
Colecții/Serii: Cariera. succes. performante
In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0421-X
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.

Cuprins extins:
Cui ii pasa de agresiunile verbale
Ce este abuzul de limbaj
Cum recunosti atacul verbal
Factori de vulnerabilitate
Profilul agresorilor verbali
Cum sa punem capat abuzului verbal
Citeva scenarii ale agresiunii
Abuzul verbal
sanatatea si productivitatea
Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale
Autor: Arthur H. Bell
Traducător: Kiki Vasilescu
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: You Can’t Talk to Me That Way! Stopping Toxic Language in the Workplace
Pagini: 216
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologia muncii şi organizaţională, afaceri, succes, organizare, training, management, limbaj, abuz de limbaj, atac verbal, agresiune verbală, productivitate
  • Kiki Vasilescu
    Traducător
    Arthur H. Bell - Autor
    Arthur H. Bell este profesor de managementul comunicarii si director al programelor comunicationale la Masagung Graduate School of Management, Universitatea din San Francisco. A fost consultant pe probleme de comunicare pentru numeroase companii din top Fortune si a publicat peste 40 de carti si sute de articole despre managementul strategic, comunicare si limbaj.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Arthur H. Bell
    Autor
    Kiki Vasilescu Kiki Vasilescu - Traducător
    Kiki Vasilescu – nascut in 1976. Licentiat in filosofie, Universitatea Bucuresti; masterat in stiinte politice, Central European University, Budapesta; doctorand in politologie, Universitatea Bucuresti. A publicat diverse studii academice in periodice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

26 februarie 2007, Săptămâna financiară - Lucia Verona
"Intr-un moment cind micul ecran ne infatiseaza personaje proeminente ale vietii politice aruncindu-si cu dezinvoltura insulte de maidan, este deosebit de oportuna aparitia volumului Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale de Arthur H. Bell. Aflam din aceasta carte ce este abuzul de limbaj, cum se recunoaste un atac verbal, care sint factorii de vulnerabilitate, care este profilul agresorilor verbali, efectele abuzului verbal asupra sanatatii angajatilor si asupra productivitatii, dar si cum se poate pune capat abuzului verbal. Este un ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, util pentru angajati, dar si pentru patroni sau manageri, care trebuie sa stie ca un mediu de lucru ostil nu este benefic intreprinderii."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus