logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,93 lei
-15%26,97 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategii de responsabilizare a membrilor unei organizaţii (ediţia a II-a revizuită)

Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph
În stoc
PREȚ: 22,93 lei
-15%26,97 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Profit
Responsabilizarea, unul dintre cele mai promiţătoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat şi astăzi ca „uşor de zis,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-669-339-7
EAN-16: 978973669339
Dimensiuni: 15x21 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Responsabilizarea, unul dintre cele mai promiţătoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat şi astăzi ca „uşor de zis, dar greu de făcut“. E clar că managerii doresc angajaţi care să-şi asume responsabilităţi, iar angajaţii doresc să se implice cât mai mult în activitatea companiilor. Undeva pe acest drum apar însă obstacole. Autorii cărţii de faţă analizează punerea în aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul că este vorba despre o nouă paradigmă managerială. Aplicarea acestui concept înseamnă, de fapt, trecerea de la cultura ierarhică a unei organizaţii la aceea bazată pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele şi modurile de relaţionare trebuie să se schimbe pentru ca o organizaţie, membrii echipelor şi liderii lor să păşească spre responsabilizare.

Cartea vă prezintă conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizării în organizaţie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizării şi cadrul punerii în practică a acesteia. Autorii, specialişti renumiţi ai managementului contemporan, consideră că responsabilizarea este crucială pentru companiile care vor să fie competitive în lumea afacerilor de mâine.

Dintre cărţile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai apărut: Manager la minut, 2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare, 2004 (coautor Jesse Stoner), Reţeta unui lider, 2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul şi valorile, 2004 (coautor Michael O’Connor) şi Secretul, 2005.

Autor: Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph
Traducător: Rocsana Niţă
Data apariției: 2007
Editura: Curtea Veche
Titlu original: The 3 Keys to Empowerment. Release the Power within People for Astonishing Results
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
business, resurse umane, management, leadership, angajați, motivare, performanță
  • Ken Blanchard - Autor
    Ken Blanchard, faimos autor de cărţi pentru dezvoltare personală şi organizaţională, consultant în afaceri şi conferenţiar intens solicitat, este caracterizat de prieteni, colegi şi clienţi ca unul dintre cei mai perspicace, mai puternici şi mai înţelepţi oameni de afaceri din prezent.   Influenţa sa ca autor de cărţi motivaţionale este extraordinară şi vastă. Bestsellerul Manager la Minut s-a vândut în...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus