Descriere produs
Ce forţă economică a căpătat antreprenoriatul feminin? Cine sunt reprezentantele sale? Cum au reuşit într-o competiţie feroce a mediului de afaceri? Iată câteva dintre întrebările la care încearcă să răspundă acest volum, o continuare firească a celui apărut în urmă cu cinci ani, în care era pusă în discuţie forţa politică a femeilor. De data aceasta au fost invitate să dea o parte din răspunsuri, dar şi să împărtăşească cititorilor din experienţa lor unele dintre cele mai de succes femei din domeniul afacerilor. După o parte introductivă, în care sunt prezentate principalele repere ale iniţiativei private feminine în România, instrumentele de sprijinire şi politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin, 56 de afaceriste din numeroase domenii de activitate relatează succint modul în care au pus bazele firmei, eşecurile şi piedicile cu care s-au confruntat, precum şi recomandări deosebit de utile pentru femeile care doresc să pornească o afacere, dar şi pentru politicieni, în vederea creării unui mediu economic mai fluid şi mai eficient.
Detalii produs
Autor: Andreea Paula Seucan
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Biografii, memorialistică, publicistică și eseuri
Speciale >> Cărți sub 10 lei