logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,15 lei
-7%39,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Forţa economică a femeilor

Andreea Paula Seucan
În stoc
PREȚ: 37,15 lei
-7%39,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Ego-Grafii
Ce forţă economică a căpătat antreprenoriatul feminin? Cine sunt reprezentantele sale? Cum au reuşit într-o competiţie feroce a mediului...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-6027-8
Dimensiuni: 12x18,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ce forţă economică a căpătat antreprenoriatul feminin? Cine sunt reprezentantele sale? Cum au reuşit într-o competiţie feroce a mediului de afaceri? Iată câteva dintre întrebările la care încearcă să răspundă acest volum, o continuare firească a celui apărut în urmă cu cinci ani, în care era pusă în discuţie forţa politică a femeilor. De data aceasta au fost invitate să dea o parte din răspunsuri, dar şi să împărtăşească cititorilor din experienţa lor unele dintre cele mai de succes femei din domeniul afacerilor. După o parte introductivă, în care sunt prezentate principalele repere ale iniţiativei private feminine în România, instrumentele de sprijinire şi politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin, 56 de afaceriste din numeroase domenii de activitate relatează succint modul în care au pus bazele firmei, eşecurile şi piedicile cu care s-au confruntat, precum şi recomandări deosebit de utile pentru femeile care doresc să pornească o afacere, dar şi pentru politicieni, în vederea creării unui mediu economic mai fluid şi mai eficient.

Cuprins extins:
Apariţia şi dezvoltarea clasei sociale antreprenoriale feminine • În căutarea istoriei businessului feminin • Emergenţa clasei sociale antreprenoriale feminine în capitalismul românesc • Instrumente specifice de sprijin a antreprenoriatului feminin • Politici publice internaţionale suport pentru antreprenoriatul feminin • Experienţe antreprenoriale feminine în România
Autor: Andreea Paula Seucan
Data apariției: martie 2016
Editura: Polirom
Pagini: 376
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, feminism, antreprenoriat, competiţie, afaceri, experienţe

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus