Descriere produs
Ce anume crezi că îl face pe un potențial client să lucreze cu ține sau cum crezi că poți face o prima impresie extraordinară?
Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă ești cât de cât isteț și te miști rapid, dar și că îi atragi pe oameni spre ține dacă spui ceea ce trebuie. Însă așa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să știi cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.
Cartea de față te poate ajută să închei mai multe afaceri, să ai relațîi mai trainice cu cei din jur și să stabilești legături mult mai repede decât credeai că este posibil. Îți arată cum să folosești acele întrebări care îți pun mintea la contribuție astfel încât să atragi potențialii clienți și să le identifici cele mai presante probleme. Îți pune la dispoziție instrumentele cu ajutorul cărora să ajungi în sufletul și în mintea tuturor celor cu care stai de vorba. În cele 35 de capitole vei citi despre povești reale, dar și despre personaje care te-au fascinat dintotdeauna. Vei afla cum pot fi folosite aceste întrebări de impact și ce urmări au ele. Vei descoperi cum poți avea conversații mai productive și cum poți schimbă viață celor din jur prin simplul fapt de a pune întrebările potrivite.
Vei află cum a pus Steve Jobs o simplă întrebare motivațională ce a dus la progresele uimitoare ale computerului Macintosh. Vei vedea cum, din cauza unei întrebări ce nu a fost formulată, o companie importantă a pierdut o licitație pentru un proiect grandios. Folosește aceste întrebări și vei avea relații mult mai bune cu clienții, vei identifica mai repede potențialele lor probleme și îi vei influență pe cei din jur într-o măsură mult mai mare.
Detalii produs
Autor: Andrew Sobel, Jerold Panas
Titlu original: Power Questions: Build Relationships, Win New Business, and Influence Others
ISBN: 978-606-92058-7-7
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 240
Limbă: Română
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Amsta
Teme: manipulare, succes
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Marketing și statistică
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Vânzări