Descriere produs
Autorul dezvoltă o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate în mod adecvat. Pentru această este nevoie de o înțelegere clară a surselor riscului și de o identificare a tuturor posibilităților de a-l reduce.
Cartea oferă un model teoretic cu ajutorul căruia problemele legate de managementul riscului pot fi abordate cu succes. Acest model ia în considerare trei tipuri de risc: riscul că cererea previzionată pentru un anumit produs să fie mai mică sau mai mare decât cea reală, riscul că firmele concurente să câștige, prin imitație, o cota de piață semnificativă și riscul că firma să nu fie capabilă să producă la nivelul și calitatea cerute de consumatori. Cele trei tipuri de risc sunt examinate minuțios. Modelul oferă un instrument extrem de valoros, prin care riscurile inutile pot fi evitate, iar cele asumate pot fi corect evaluate. Secțiunea a două a cărții oferă o analiză detaliată asupra strategiilor de intrare pe o piață nouă.
Lucrarea nu se limitează la furnizarea unui cadru teoretic. Autorul examinează atent o serie de opțiuni strategice ale unor companii importante, precum Microsoft, Apple, Dell și Southwest Airlines. Numeroasele studii de caz oferă o privire de detaliu asupra unor mișcări strategice esențiale ale acestor companii.
Detalii produs
Autor: Sayan Chatterjee
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Târgul Cartepedienilor
Speciale >> Grup Editorial ALL
Speciale >> Reducerile lunii
Opinii editoriale
"Aceasta carte ofera managerilor sfaturi utile si demne de incredere in privinta a doua elemente mai putin discutate: evidentierea si evaluarea riscului."
James a. Karman, director operational, RPM Inc."Pentru un practician aceasta carte ofera o analiza unica si extrem de valoroasa a evaluarii active a riscului in timpul elaborarii unor strategii de afaceri. Aceasta carte este necesara pentru toti cei care vor sa evite aspectele negative ale riscului."
Ted Yampetis, director general, Shiloh Industries Inc.