TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Pierderea virginităţii : Autobiografia PU-RIB-PIERVA-10-N-001
Pierderea virginităţii : Autobiografia
Vezi
galerie

Pierderea virginităţii : Autobiografia

de Richard Branson

Id: #227605

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management şi cu birocraţie minimă. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventură – toate sunt la fel de importante în viaţa lui ca afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Richard Branson

Traducător: Lia Potec, Nadia Suzana Şaptefraţi

Data apariției: iulie 2010

Titlu original: Losing My Virginity: How I've Survived, Had Fun, and Made a Fortune Doing Business My Way

ISBN: 978-973-1931-33-3

EAN-13: 9789731931333

Copertă: Paperback

Număr pagini: 684

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Din blogul Cartepedia

Vlad Zver Vlad Zver

,,Am citit recent un articol în care Richard Branson susţinea că angajaţii ar trebui să îşi ia zile libere după cum cred că le e necesar. Bineînţeles, specialiştii HR au găsit de îndată ideea cât se poa......“

citește mai mult
 

Opinii editoriale

Puţini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versaţi şi de nonconformişti ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simţi la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel şi aventurier.

Gentlemen's Quarterly

Branson îşi poartă faima şi banii cu mare har: n-are cravate, şoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieşit din comun este însăşi natura unică a ambiţiei lui. Nu e interesat de putere, cel puţin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…

Newsweek

Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Şi cui i-ar veni să spună „nu”?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el.

Time
Richard Branson
Richard Branson
Autor

Sir Richard Branson este antreprenor global, aventurier și fondator al Virgin Gr...

vezi autor