TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
O lume ieşită din minţi PU-KER-OLIDMR-11-N-001
Vezi
galerie

O lume ieşită din minţi

de Sir Ken Robinson

Id: #228604

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Revoluţia creativă a educaţiei
 

Descriere produs

Trăim un paradox. Majoritatea copiilor se consideră a fi foarte creativi, majoritatea adulţilor, nu. Ce se schimbă pe măsură ce creştem? Organizaţii de pretutindeni concurează într-o lume care se schimbă mai repede ca niciodată. Liderii acestora spun că au nevoie de oameni care să gândească creativ, care să fie flexibili şi care să se adapteze repede. Şi foarte adesea spun că nu găsesc astfel de oameni. De ce?


În acest volum provocator şi plin de inspiraţie, Ken Robinson îşi pune trei întrebări vitale:

1. De ce este atât de importantă promovarea creativităţii? Oameni de afaceri, politicieni şi educatori subliniază importanţa vitală a promovării creativităţii şi inovaţiei. De ce este atât de important acest aspect?

2. Care este problema? De ce trebuie ajutaţi oamenii să devină creativi? Copiii sunt plini de idei. Ce se întâmplă cu noi pe măsură ce înaintăm în vârstă, de ajungem să credem că nu suntem creativi?

3. Ce presupune acest lucru? Ce este creativitatea? Oricine poate să fie creativ sau doar câţiva aleşi? Poate fi dezvoltată creativitatea, şi dacă da, cum?


În această ediţie revăzută şi actualizată, Ken Robinson ne oferă o abordare inovatoare pentru a înţelege conceptul de creativitate în educaţie şi în afaceri. Sir Ken susţine că aceste probleme cu care se confruntă oamenii şi organizaţiile de pretutindeni sunt generate de şcolile şi universităţile pe care le-am urmat, majoritatea oamenilor părăsind sistemul de educaţie fără să aibă nicio idee legată de adevăratul lor potenţial creativ.


O lume ieşită din minţi este un manifest pentru abordări radical diferite în ceea ce priveşte leadershipul, sistemul de învăţământ şi pregătirea profesională cu scopul de a ne ajuta să facem faţă extraordinarelor provocări pe care le aduce cu sine secolul XXI.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Sir Ken Robinson

Traducător: Doina Mihaela Brăgaru

Data apariției: iulie 2011

Titlu original: Out of Our Minds. Learning to Be Creative

ISBN: 9789731931739

Copertă: Paperback

Număr pagini: 376

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: creativitate

 

Loc în topurile Cartepedia

 

Opinii editoriale

Dacă a existat vreodată un moment în care creativitatea să fie necesară pentru supraviețuirea și dezvoltarea oricărei organizații, atunci acesta este chiar acum. Cartea de faţă, mai mult decât oricare alta pe care o cunosc, oferă perspective unice asupra modului în care liderii pot iniţia și susține demersuri creative.

Warren Bennis, profesor de business, University of Southern California

Cea mai bună analiză pe care am întâlnit-o pe problema disjuncției între tipurile de inteligență pe care le apreciem în mod tradițional în școli și tipurile de creativitate de care avem nevoie astăzi în organizațiile și în societatea noastră.

Howard Gardner, profesor de ştiinţe cognitive și educaţionale, Harvard Graduate School of Education

O carte cu adevărat remarcabilă. Te face să te întrebi de ce, oare, susținem un sistem de educație îngust, total inadecvat pentru secolul XXI şi profund distrugător al potențialului uman, atâta timp cât ființele umane au o atât de mare capacitate creativă latentă de oferit. O analiză strălucită.

Wally Olins, fondator Wolff-Olins
Sir Ken Robinson
Sir Ken Robinson
Autor

Sir Ken Robinson este doctor în educație și autor al cărților The Element, Desco...

vezi autor