TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți PU-GUK-NADAIS-12-N-001
Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți
Vezi
galerie

Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

de Guy Kawasaki

Titlu apărut în colecția Co-lecţia de antreprenoriat la Publica

Id: #229097

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali. Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.”

Guy Kawasaki

extinde
 

Detalii produs

Autor: Guy Kawasaki

Traducător: Anda Sebeşi

Data apariției: mai 2012

Titlu original: Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions

ISBN: 978-606-8360-00-3

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 280

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: manipulare

 

Opinii editoriale

Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial.

Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.

Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and Practice

Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.

Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.

Michael Gartenberg, director Gartner
Guy Kawasaki
Guy Kawasaki
Autor

Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple. Este de asemenea şi co-fondatorul...

vezi autor