Descriere produs
Timp de generaţii, am fost obişnuiţi să fim atenţi doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca susţinută, talentul şi norocul. Dar în ziua de azi, succesul devine din ce în ce mai dependent de modul în care interacţionăm cu ceilalţi. S-a dovedit faptul că atât la locul de muncă, cât şi în viaţa de zi cu zi oamenii acţionează fie ca un donator, fie ca un profitor negustor. Pe când profitorii îşi doresc să obţină cât mai multe de la ceilalţi fără a da nimic în schimb, iar negustorii caută un schimb avantajos pentru ambele părţi implicate, donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalţi fără însă a cere ceva în schimb.
Originalii (2016) ,
Planul B (2021) ,
Regândește (2021) ,
Think Again: The Power of Knowing What You Don't Know (2021) ,
Adevărul (cinstit) despre necinste: Cum îi mințim pe toți - dar mai ales pe noi înșine (2013) ,
Gândire rapidă, gândire lentă (2013) ,
Isaac Newton (2013) ,
Gândește ca un trăznit (2014) ,
Jucătorul ingenios. Teoria jocurilor și arta transformării situațiilor strategice (2015) ,
Inovatorii (2015) ,
Detalii produs
Loc în topurile Cartepedia
Opinii editoriale
„Când veţi fi sfârşit de citit această carte, s-ar putea să reconsideraţi unele dintre presupoziţiile voastre fundamentale privind succesul. Dacă sunteţi nişte donatori care se sacrifică, veţi găsi o mulţime de idei care să vă ajute să urcaţi de la bază către vârful piramidei succesului. Iar dacă deocamdată tindeţi să fiţi profitori, s-ar putea să vă tenteze o reorientare în direcţia dărniciei, încercând să dobândiţi abilităţile acestei rase umane în necontenită creştere, a celor care dobândesc succesul oferind ceva celorlalţi. Dar dacă o faceţi numai de dragul succesului, probabil nu va avea efect.”
Adam Grant„În această carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netăgăduit pentru o abordare revoluționară asupra modului în care gândim succesul atât în afaceri, cât și în viața de zi cu zi. Pe lângă caracterul fundamental înălțător al tezei pe care o susține, cititorii vor fi absolut încântați de modul în care o face. A da și a lua este o lectură fundamentală!”
Robert Cialdini, autor Persuasiunea: știință și practică (Publica, 2013)„A da și a lua risipește credința înrădăcinată care îi identifică pe cei care dăruiesc cu niște caractere slabe, iar pe profitori cu niște indivizi puternici. Grant încurajează și ne demonstrează importanța comportamentelor prosociale.”
Dan Ariely, autor Irațional în mod previzibil (Publica, 2010)A"dam Grant definește o cale de a obține succesul bazată pe modul în care interacționăm cu clienții și colegii noștri, dar și o modalitate total nouă de a adminstra și crește o afacere.”
Tony Hsieh, CEO Zappos.com și autor Cum să livrezi fericire (Publica, 2012)„Băieții buni termină pe primul loc și Adam Grant știe foarte bine de ce. A da și a lua e o lectură surprinzător de ingenioasă și o carte pe care nu-ți poți permite să n-o citești.”
Daniel Gilbert, autor Stumbling on Happiness