TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale AQ-HWK-NCNAFD-04-N-001
Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale
Vezi
galerie

Noua carte neagră a firmelor de marcă. Intrigile concernelor internaționale

de Klaus Werner, Hans Weiss

Id: #238446

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Denumită de către mass-media "Noua Biblie a adversarilor globalizării", această "carte neagră" îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele. 

Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc. Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

extinde
 

Detalii produs

Autor: Klaus Werner, Hans Weiss

Traducător: Felicia Voicu

Data apariției: 2004

ISBN: 9789737140043

Copertă: Hardcover

Număr pagini: 448

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x21 cm

Hârtie: 80g/m

Editura: Aquila