În fruntea revoluţiei. Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă
de Gary Hamel
Titlu apărut în colecția Co-lecţia de leadership la Publica
Descriere produs
În fruntea revoluţiei propune un plan de acţiune pentru orice companie care vrea să devină şi să rămână revoluţionară. Gary Hamel susţine că provocarea principală pentru o companie este reinventarea continuă.
- Discută principiile care stau la baza inovaţiei radicale.
- Vorbeşte despre punctul de pornire al conceptelor de afaceri revoluţionare.
- Încurajează creativitatea şi entuziasmul angajaţilor.
În fruntea revoluţiei e o carte care neagă rutina şi deciziile comode, adresându-se în principal celor care cred în valoarea noului.
Detalii produs
Titlu original: Leading the Revolution. How to Thrive in Turbulent Times by Making Innovation a Way of Life
ISBN: 978-973-1931-26-5
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 456
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Economie și științe economice
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Leadership și dezvoltare profesională
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Management și dezvoltarea afacerilor
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Opinii editoriale
Gary Hamel descrie în amănunt problemele cu care se confruntă companiile din toată lumea în încercarea lor de a se adapta unui context nou.
Sir Richard Branson, Preşedinte Virgin GroupConvingătoarea pledoarie a lui Gary Hamel pentru inovaţii radicale aduce o perspectivă nouă şi clară, folositoare oricărui tip de afacere.
Michael Dell, Preşedinte şi CEO DellHamel afirmă că învingătorii au mii de idei noi, dintre care doar cele mai revoluţionare au cu adevărat succes. Din miile de cărţi despre afaceri, cea a lui Hamel se detaşează prin punerea în prim-plan a unor astfel de idei noi şi revoluţionare.
EntrepreneurHamel este un revoluţionar în adevăratul sens al cuvântului. El demonstrează clar că o perspectivă nouă aduce şi profit, şi satisfacţii.
BusinessWeek