Descriere produs
Inspirate de ideile şi soluţiile originale ale lui C.K. Prahalad din Comoara de la baza piramidei, multe companii au identificat şi creat pieţe noi în rândul celor mai sărace ţări din lume – au avut profit şi au contribuit, în acelaşi timp, la eliminarea sărăciei şi suferinţei. Ideile lui Prahalad nu mai sunt doar exemple izolate de inovare.
Comoara de la baza piramidei s-a vândut în peste 200 000 de exemplare, iar acum, la cinci ani de la prima ediţie, Prahalad şi-a actualizat textul, pentru a arăta cum au fost implementate aceste idei în zone sărace din toată lumea.
Autorul oferă şi răspunsuri la întrebări-cheie: la baza piramidei există cu adevărat o piaţă? Există profit? Există inovaţie? Este ea o oportunitate globală? Cu cinci ani în urmă, directorii companiilor puteau doar să spere că răspunsul la aceste întrebări era afirmativ. Acum Prahalad demonstrează că pot fi siguri.
Cu cinci ani în urmă, C.K. Prahalad le arăta companiilor, în Comoara de la baza piramidei, cum îşi pot spori profitul şi creşterea adresându-li-se celor 5 miliarde de oameni săraci din lume. Sute de firme au luat această cale şi au creat afaceri mari, profitabile, reducând totodată sărăcia şi contribuind la creşterea calităţii vieţii.
Acum, Prahalad şi-a actualizat cartea, incluzând lecţiile ultimilor cinci ani: strategii de construire a afacerilor, tehnici şi inovaţii care au funcţionat pe pieţele emergente. Comoara de la baza piramidei înseamnă să îţi meargă bine şi să te îngrijeşti şi de binele altora.
Copiii în fața ecranelor (2023) ,
I love you, my Marie (2023) ,
Călugărul şi filozoful (2023) ,
Detalii produs
Titlu original: The Fortune at the Bottom of the Pyramid: Eradicating Poverty Through Profits
ISBN: 978-973-1931-17-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 504
Limbă: Română
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Publica
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Economie și științe economice
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Sociologie
Speciale >> Cărți literalmente cu greutate
Opinii editoriale
"C.K. Prahalad e de părere că firmele trebuie să schimbe radical felul în care îşi desfăşoară afacerile în ţările în curs de dezvoltare, pentru ca ambii termeni ai ecuaţiei economice să prospere. Bazându-se pe un număr mare de studii de caz, această carte captivantă prezintă un plan impresionant de combatere a sărăciei prin profitabilitate."
Bill Gates