Ce vrea clientul ca tu să știi. Un mod de abordare a vânzării. Ce și cum să faci!
de Ram Charan
Titlu apărut în colecția Tu ești numărul 1 la Businesstech
Descriere produs
Clienții tăi vor ca tu să știi cum funcționează afacerea lor, astfel încât tu, în calitate de furnizor, să-i poți ajuta să le meargă mai bine. Iată secretul: nu vei fi capabil să faci asta pe baza abordării tradiționale a vânzarii. Adevărul este că funcția vânzării, care a fost mult timp neglijată, nu se sincronizează cu actualele oportunități. Deși echipele de management încearcă s-o reîmprospateze prin noi sisteme de stimulente și cu oameni noi, sunt necesare schimbări mai radicale.
Know-how. 8 abilităţi care-i diferenţiază pe liderii de succes (2013) ,
Personalitate Plus succes profesional. Cum să reuşeşti alături de oricine (2014) ,
Avantajul fericirii. Cele şapte principii ale psihologiei pozitive care stimulează performanţa şi determină succesul (2014) ,
25 de mișcări inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie să le faci ca să ai succes în vânzări (2014) ,
25 de mișcări neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie să le eviți ca să ai succes în vânzări (2014) ,
Creeaza-ți o prezență personală puternică și credibilă. Cum să arăți, să vorbești, să gândești și să acționezi ca un lider (2015) ,
Ești falit pentru că te multumești cu atât (2016) ,
Găseşte-ţi starea de echilibru (2021) ,
Cele mai bune lecții de leadership (2014) ,
Detalii produs
ISBN: 978-973-8495-69-2
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 224
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Businesstech
Teme: succes