logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Experienţa Apple. Secretele construirii unei relaţii pe termen lung cu clienţii

Carmine Gallo
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Reinventează-ţi afacerea astfel încât să le oferi clienţilor tăi satisfacţie şi experienţe memorabile. Magazinele Apple obţin...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-162-132-6
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Reinventează-ţi afacerea astfel încât să le oferi clienţilor tăi satisfacţie şi experienţe memorabile.

Magazinele Apple obţin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului şi a loialităţii ieşite din comun de care dau dovadă clienţii lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci nişte oameni excepţionali, extrem de informaţi, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivaţi să le ofere cumpărătorilor o experienţă cu adevărat memorabilă.

Carmine Gallo, expert în comunicare şi un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile şi practicile care i-au făcut pe clienţi să fie atât de fideli brandului şi ne explică cum putem obţine rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.

Data apariției: ianuarie 2015
Editura: Amaltea
Pagini: 280
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, marketing, client, profit, succes, produs, comunicare, vânzări
  • Carmine Gallo - Autor
    Carmine Gallo este consilier pe probleme de comunicare pentru unele dintre cele mai admirate branduri din lume, printre care şi Intel, Chase, IBM, Nokia, SanDisk, The Home Depot sau Hyundai. Gallo este redactor la Bloomberg BusinessWeek şi Monster.com, important orator şi susţinãtor de seminarii, având apariţii la CNBC, NBC, MSNBC.com, BNET, Forbes.com şi în New York Times, Wall Street...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Loic Le Meur, CEO, LeWeb
„O mulţime de sfaturi şi de resurse utile pentru toţi cei interesaţi să îşi reinventeze afacerea şi să le ofere clienţilor o experienţă extraordinară, astfel încât să le fie loiali pe viaţă.“
Guy Kawasaki
„Această carte te va ajuta să înțelegi și să implementezi cei trei stâlpi de bază ai încântării clienților: caracterul plăcut, încrederea și calitatea.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus