logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,55 lei
-7%35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum să vinzi orice oricui (ediția a II-a)

Joe Girard, Stanley H. Brown
În stoc
PREȚ: 32,55 lei
-7%35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Tu ești numărul 1
 Joe Girard este "Cel mai grozav vânzător din lume", iar cartea lui îţi arată cu precizie cum poţi adapta tehnicile de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-8495-77-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

 Joe Girard este "Cel mai grozav vânzător din lume", iar cartea lui îţi arată cu precizie cum poţi adapta tehnicile de vânzare care l-au dus în vârful ierarhiei profesiei sale. 

EI îţi spune: 

  • Cum să-ţi dezvolţi un program propriu şi foarte eficient de corespondenţă directă.
  • Cum îţi poate îmbunătăţi substanţial rezultatele recrutarea unor „câini de vânătoare”.
  • Cum să foloseşti cărţile de vizită, fişele clienţilor, corespondenţa şi ajutorul din afară.
  • Cum să evaluezi dorinţele, necesităţile şi ceea ce îşi poate permite clientul.
  • Cum să-I faci pe client să aibă încredere în tine şi să te recomande altor clienţi.
  • Cum poate cinstea să transforme un „nu” în „da”.
  • Cum să foloseşti livrarea pe loc pentru a vinde aproape orice fel de produs.
  • Cum să închei o tranzacţie şi să-ţi faci un prieten.
  • Cum să transformi nemulţumirea unui client într-o comandă de achiziţie.
  • Cum să-I faci pe un client să-ţi rămână fidel pe viaţă chiar după prima vânzare.
Autor: Joe Girard, Stanley H. Brown
Traducător: Mihaela Budui
Data apariției: 2013
Editura: Businesstech
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vânzări, marketing, negocieri, clienți, dezvoltare personală, succes

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus