logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Guerrilla Marketing. Profituri mari cu investiții mici

Jay Conrad Levinson
Guerrilla Marketing cartea care a declanșat revoluția marketingului de gherilă, acum într-o ediție extinsă și complet actualizată pentru...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-8495-64-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Guerrilla Marketing cartea care a declanșat revoluția marketingului de gherilă, acum într-o ediție extinsă și complet actualizată pentru această perioadă mai tulbure ca niciodată. Levinson oferă un nou arsenal de arme de gherilă pentru asigurarea succesului întreprinzatorilor cu afaceri și bugete de marketing mici sau mijlocii, inclusiv:
      - Strategii de marketing on-line (cu explicații exacte despre când și cum se folosesc);
      - Idei pentru a pune la lucru tehnologii noi (ca podcastingul și marketingul automatizat);
      - Tactici neconvenționale de marketing prin mini și maximedia;
      - Programe pentru atragerea potențialilor clienți și cultivarea vânzărilor repetate obținute pe baza referințelor;
      - Lecții de management în era tele-comunicării;
      - Noi arme media pentru cei mai tenace luptători de gherilă;
   Guerrilla Marketing este biblia celor cu afaceri și bugete de marketing mici și mijlocii - indiferent că se ocupă de producție sau de servicii -, cartea pe care ar trebui să o aibă permanent la îndemana orice:

      - întreprinzător sau lucrător independent
      - propietar al unei afaceri de familie
      - practicant al unei profesiuni liberale 
      - întreprinzator cu mai mulți angajați

Autor: Jay Conrad Levinson
Traducător: Violeta Limona
Data apariției: 2011
Editura: Businesstech
Pagini: 480
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, economie, marketing, vânzări, clienți
  • Jay Conrad Levinson - Autor
    Cărțile lui Jay Conrad Levinson au fost traduse în 62 de limbi și sunt folosite ca manuale de predare inclusiv în cursurile de MBA din întreaga lume. A creat încă din 1958 reclamă pentru multe companii mari și mici din întreaga lume. A obținut numeroase și prestigioase premii pentru grafică, reclamă de televiziune, video și radio. Este lider al workshop-urilor în domeniul marketingului. Renumit profesionist...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus