logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 40,18 lei
-7%43,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Negocierea de Gherilă. Arme și tactici necovenționale pentru a obține ce îți dorești indiferent cine îți sunt partenerii de negociere

Jay Conrad Levinson, Mark S.A. Smith, Orvel Ray Wilson
În stoc
PREȚ: 40,18 lei
-7%43,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Guerrilla Marketing
„Multe idei sunt dezvăluite în această carte pentru prima dată. Nu le-am împărtășit decât clienților noștri, care au...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-8495-07-5
Dimensiuni: 16,5x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

„Multe idei sunt dezvăluite în această carte pentru prima dată. Nu le-am împărtășit decât clienților noștri, care au plătit zeci de mii de dolari pentru a le afla. Negocierea de Gherilă îți arată cum să îți dezvolți abilitățile de a gândi, a acționa și a convinge mai bine decât orice oponent. Decenii de experiență ne-au învățat cum sa punem în aplicare aceste abilități în afaceri și, indiferent că vinzi bunuri sau servicii, că vrei să-ți cumperi o casă sau mașină, indiferent dacă miza este mare sau mică, această carte îți oferă un avantaj - această carte te ajută să preiei controlul.
În ziua de azi, nimeni nu poate supraviețui în afaceri dacă nu înțelege două lucruri: primul, că negocierea face parte integrantă din viață și al doilea, că, întotdeauna calitatea negocierii determină calitatea vieții.
Negocierea de Gherilă este mai degrabă o atitudine, o modalitate de luptă, o filozofie de viață decât o colecție de tehnici.

Autor: Jay Conrad Levinson, Mark S.A. Smith, Orvel Ray Wilson
Traducător: Lia Decei
Data apariției: 2004
Editura: Businesstech
Pagini: 384
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, economie, marketing, vânzări, clienți, tehnica negocierii
  • Jay Conrad Levinson - Autor
    Cărțile lui Jay Conrad Levinson au fost traduse în 62 de limbi și sunt folosite ca manuale de predare inclusiv în cursurile de MBA din întreaga lume. A creat încă din 1958 reclamă pentru multe companii mari și mici din întreaga lume. A obținut numeroase și prestigioase premii pentru grafică, reclamă de televiziune, video și radio. Este lider al workshop-urilor în domeniul marketingului. Renumit profesionist...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus